Friday 2 December 2011

Inspirational style- Alin Ene


Alin poarta:Sacoul: Massimo Dutti, Pantaloni: Oviesse, Camasa: H&M, Cravata: Next

1. Care este stilul tau vestimentar?

Stilul meu vestimentar s-a modificat de-a lungul timpul, datorita diferitor etape de viata pe care le-am traversat. De la grunge, rock pana la business, smart-casual, astazi. Acesta din urma este stilul care ma defineste cel mai bine si in care ma simt tot timpul confortabil.

2. Ce te inspira?

Ma inspira foarte mult oamenii, de aici, de peste tot. Ma uit in jurul meu tot timpul si ce imi place “fur”.

3.Care este piesa ta favorita din garderoba?

Aici ar trebui sa spun ceva cu greutate, un Dolce, un Versace, un sacou Hugo Boss :)) Am sa spun ca ceea ce imi place cel mai mult este sa port sacouri, nu am unul favorit, dar va impartasesc sincer ca imi cumpar cat de multe se poate.

4. Ce magazine si ce designeri preferi?

Hmmm... Asta e o intrebare buna. Tot timpul cand te duci la cumparaturi ai setate cateva magazine, iar, in Romania, aleg tot timpul clasicele H&M, Tommy Hilfiger, Massimo Dutti Stefanel (da da da ... fara ZARA J) ). Ca recomandare pot sa va spun de Berlin, din nou, unde sunt cele mai bune magazine vintage din Europa : Alex Vintage, Immaculate Heart, Cache Coeur si daca vreti o strada intreaga de magazine mergeti pe Kastanienalle.

5. Care sunt tendintele tale preferate din sezonul FW 2011-2012?

Cred ca cel mai mult imi place libertatea pe care ti-o confera hainele de azi, faptul ca designerii au o abordare picturala si ca in continuare blazerele sunt la mare cautare. De asemenea, imi place ca se poarta hainele navy in continuare, iar culorile difera de la colectie la colectie, eu raman in continuare la negru, maro si cateodata ma mai “arunc” catre ceva tare.

6. Ai un fashion icon preferat?

Aceasta intrebare m-a amuzat oarecum pentru ca nu am avut niciodata un model din punctul acesta de vedere, desi cred ca ar trebui sa imi gasesc, nu? J

7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?

Consider ca exista locuri foarte multe in Bucuresti in care gasesti persoane fashionable; pentru mine iconic din acest punct de vedere va ramane Gaia Boutique Club, unde de fiecare data sunt surprins placut de tot ceea ce reusesc sa faca. Sa nu uitam si de targurile vintage organizate in Bucuresti, Absolutely Fabulous Vintage Fair fiind cel mai bun exemplu. In cazul acesta, imi place ca oamenii chiar se gandesc cu ce sa se imbrace, ca imbina shopping-ul cu respectul de sine atunci cand intreprinzi aceasta actiune. A iesi din casa devine un adevarat “stres” vestimentar, in sensul constructiv, desigur.

8. In final, spune-ne un truc vestimentar.

Siguranta de sine. Acesta este trucul de fiecare data. Cel putin pentru mine a functionat. Nu cred in reguli vestimentare (nu ma omorati acum), cred, insa, ca pentru un baiat/barbat partea aceasta de fashion trebuie sa arate ca este sigur pe el, independent si sa completeze o imagine.

Ii puteti vizita blogul aici

1 comment:

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)