Wednesday 20 April 2011

Inspirational style -Denisa Nookie


Denisa poarta: pantaloni Depo96, bluza Atmosphere,geanta Accessorize, pantofi Pixie Shoes1. Care este stilul tau vestimentar?
Nu am un stil vestimentar bine definit, ma imbrac in functie de mai multe variabile iar "stilul meu" se schimba de pe o zi pe alta, intr-o zi ma pot imbraca lady like iar a doua zi, masculin.


2. Ce te inspira?
Oamenii...


3. Care este piesa ta favorita din garderoba?
O geanta corai Coach pe care am asteptat-o foarte mult timp.


4. Ce magazine si ce designeri preferi?
Nu am un magazin preferat dar imi plac foarte mult Depot96, H&M, Parfois si Zara. Ca designeri, admir foarte mult creațiile lui Phoebe Philo, Hannah MacGibbon, Consuelo Castiglioni, Jason Wu & Marc Jacobs.


5. Care sunt tendintele tale preferate din noul sezon SS2011?
Color blocking & '70 revival.


6. Ai un fashion icon preferat?
Nu...


7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?
Cam 99% din persoanele care merg la targurile vintage sunt foarte fashionable.


8. In final spune-ne un truc vestimentar
Be confident!

Blogul ei, pe care probabil cu totii il cunoasteti, aici

2 comments:

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)