De ce numai lenjeria intima ar completa exprimarea erotica, de ce nu si hainele pe care le purtam zi de zi? Pornind de la aceasta intrebare, Andreea Badala a lansat brandul Murmur, caracterizat prin haine purtabile de zi si de seara, pentru femei care se imbraca pentru a seduce si pentru a fi, in final, dezvelite si descoperite, intr-un gest al abandonului.
Pe acordurile unei coloane sonore atipice, a fost pusa in scena o instalatie neconventionala care include elemente de scenografie si proiectia unui film care prezinta colectia Traces a brandului Murmur. Am putut descoperi fiecare piesa, atent lucrata, intr-un concept original si captivant. Intregul setting a fost un nou pas pentru moda romaneasca, iesit din banalul cotidian, un nou pas care ne face sa credem ca si in Romania exista moda la superlativ.
Pe acordurile unei coloane sonore atipice, a fost pusa in scena o instalatie neconventionala care include elemente de scenografie si proiectia unui film care prezinta colectia Traces a brandului Murmur. Am putut descoperi fiecare piesa, atent lucrata, intr-un concept original si captivant. Intregul setting a fost un nou pas pentru moda romaneasca, iesit din banalul cotidian, un nou pas care ne face sa credem ca si in Romania exista moda la superlativ.
Estetica brandului Murmur își are rădăcinile în formele și contururile lenjeriei retro, mergând pe un fitting care să accentueze feminitatea corpului. Pe de altă parte, formelor de lenjerie li se adaugă elemente puternic geometrice, care amintesc de sistemele de harnasament folosite în sporturile extreme si de elemente ale vestimentatiei clasice barbatesti, in prim plan fiind camasa.
Colectia de primavara-vara 2011 porneste de la ideea de atingere si de memorie a momentului tactil, exploatand ca si imprimeu ideea de amprenta de identificare. Formele clare ale colecției realizate în dominante de alb si negru sunt imbogatite de printuri vii, in nuante de albastru indigo si ultramarin, cu accente de galben, orange si verde crud, realizate ca explozii de culoare. Imprimeul a fost iniţial pictat manual în acuarelă de către designer, pentru ca ulterior sa fie prelucrat pentru fiecare piesa în parte. Astfel, printurile materializează amprenta umană în albastru indigo, luand forma de buline sau, intr-o grafica hiperbolizată, de dungi inegale ca si dimensiune si culoare, transformandu-se intr-o sugestie de animal print.
,,Sunt atat de multe repere tehnice pe care as dori sa le pun in practica, de la detaliile de lenjerie retro realizate manual, la modul in care se pot imbina tehnicile industriale cu tehnicile traditionale în realizarea unui sacou, pe care le-am deprins sub indrumarea celor mai buni constructori de tipar din echipa unor designeri precum Hussein Chalayan”, declara Andreea Badala.
No comments:
Post a Comment