Sunday 24 October 2010

Inspirational style - Sandra & Eve

Sandra poarta : fusta: vintage; sosete overknee: Forever 21; geanta: Mulberry for Target; bentita cu ciucure:self-made

1. Care este stilul tau vestimentar?

E destul de dificil sa gasesc o definitie. Inca imi conturez un stil vestimentar personal. Pana atunci, voi continua sa experimentez, sa ma joc cu tendintele, sa incerc sa ies din comun. In garderoba mea exista multe articole vestimentare basic (colanti negri, tricouri oversized din bumbac, in nuante neutre, cardigane uni, jacheta neagra din piele). Ceea ce pot afirma cu siguranta este ca iubesc accesoriile: de la posete, la inele de cocktail, de la bentite, la brose, esarfe si ochelari de soare. Imi place ca accesoriile sa ma scoata din anonimat si de aceea de multe ori mi le creez singura.

2. Care este piesa ta favorita din garderoba?

Piesele preferate din garderoba sunt cele vintage, primite de la bunica mea.

3. Spune-mi un truc vestimentar

La o tinuta simpla, in nuante neutre, adauga o bijuterie extravaganta... sau un lac de unghii rosu intens. E reteta cea mai facila pentru a fi chic.

4. Predictii pentru noul sezon

Sfarsitul dominatiei pantalonilor skinny?! Monocromie vs imprimeuri indraznete, simplitate delicata si reinventarea feminitatii. Intoarcere la moda anilor '90. Ah, si sa nu uit cel mai important lucru: din ce in ce mai multe colaborari intre designeri si fashion retaileri.




Eve poarta: rochie: vintage, poseta de aici, accesorii si pantofi: Forever 21

1. Care este stilul tau vestimentar?

De-a lungul anilor stilul meu a evoluat si va continua sa evolueze fiind in permanenta influentat de persoanele care ma inconjoara, de fotografii, de locurile pe care le vizitez si de muzica pe care o ascult. In garderoba mea se pot gasi atat piese foarte feminine cu influente vintage-romantice cat si Converse sneakers si skateshoes. Pe scurt o combinatie de urban vintage cu influente de skate-punk si japanese street fashion.

2. Care este piesa ta favorita din garderoba?

Piesa favorita este un accesoriu, avand mai mult valoare sentimentala: un ceas pandantiv cumparat din Camden Market.

3. Spune- mi un truc vestimentar

Nu poti da gres purtand un accesoriu de par inedit sau o geanta cu un imprimeu haios.

4. Predictii pentru noul sezon

Multa culoare!


Puteti vizita blogul lor aici

8 comments:

  1. Love them ♥ Fac o echipa excelenta si se completeaza reciproc. Stilul Sandrei este feminin, clasic , iar Evelina este edgy. A fashion duo made in heaven.

    ReplyDelete
  2. Bentita Sandrei parca e desprinsa din show-ul Soniei Rykiel TI 2010-2011.

    ReplyDelete
  3. Multumim mult pentru feature >:D<.

    @Laura: Thank youuu ♥
    @classiq: Da, de cand am vazut prezentarea Soniei am zis ca trebuie sa imi recreez the pom-pom :P

    ReplyDelete
  4. Sunt absolut grozave! You did so well featuring them!

    xx
    Fashezine

    ReplyDelete
  5. Ambele sunt curajoase, dar stilul lui eve imi place tare mult. E si frumusica. Pupici!

    ReplyDelete
  6. hey , i am the photographer for
    www.naplestreetstyle.com
    and im coming to bucharest the 17th november
    i hope to meet some fashion ppl...

    write me back on my personal blog
    http://robertoderosa.blogspot.com/

    :)

    ReplyDelete
  7. Deci felicitari pentru blog foarte reusit. Doar acum am dat de el dar sunt incantata de ce e aici! Bafta si te astept pe blogul meu
    http://republicoffashion-vanillablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. un stil vestimentar extraordinar. de acum le voi urmari si blogul!

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)