Thursday 16 February 2012

Inspirational style- Dana Rogoz



1. Care este stilul tau vestimentar?

Stilul meu este unul eclectic. Prefer sa ma joc, sa experimentez si sa combin elemente diferite care puse impreuna ma reprezinta. Cred ca cei din jur prefera sa ma vada in tinute bohemian chic, dar asta nu inseamna ca eu cand simt ca vreau sa port o tinuta rock, nu o fac, spre surprinderea celor care ma cunosc mai putin.

2. Ce te inspira?

Daca vorbim de fashion, cred ca cel mai tare ma inspira blogurile de stil personal: Fashiontoast, Elin Kling, 5inchandup etc. Am o lista lunga formata atat din bloguri cat si din site-uri de fashion pe care intru constant. Ma inspira si filmele pe care le vad, mai ales cele vechi, anii 60 - 70. Apoi calatoriile. De fiecare data cand sunt intr-o vacanta simt din nou un avant de a incerca combinatii noi, de a crea outfituri indraznete, lansandu-ma inspirata de moda locului respectiv. Cat de multe poti invata pur si simplu stand la o masa cu o ciocolata calda in fata, uitandu-te la doamnele si domnisoarele care traverseaza strada.

3. Care este piesa ta favorita din garderoba?

Foarte greu de raspuns. E ca si cand m-ai intreba care e cartea sau filmul preferat. Imi iubesc toate hainele :)

4. Ce magazine si ce designeri preferi?

Imi plac Alexander Wang si Isabel Marant. Dar in dressingul meu majoritatea hainelor sunt H&M, Zara, PNK sau ASOS, deci brand-uri accesibile. Chiar daca am o pasiune pentru fashion, nu cheltui sume exagerate pe haine. Tocmai asta mi se pare interesant: sa incerci sa-ti construiesti un stil, fara sa faci credit sau sa te folosesti de cardul iubitului...

5. Care sunt tendintele tale preferate din sezonul care vine, SS 2012?

Ma bucur ca au venit culorile pastelate. Le-am cautat si anul trecut, cand ma plictisisem de atata color blocking, dar nu erau prea mult variante, asa ca ma bucur ca acum o sa am de unde alege. In plus, sunt fana a imprimeurilor si a mixurilor: flori cu buline sau dungi etc.

6. Ce obiect vestimentar sau accesoriu ti-ai dori foarte mult sa adaugi la garderoba?

O rochie de dantela neagra si una lunga alba cu decolteu adanc in V.

7. Ai un fashion icon preferat?

Imi place muuuuult Giovanna Battaglia! Cand am fost in vara la Paris Fashion Week am vazut-o e aproape, i-am facu si poza pentru blog si cel mai tare mi-a placut ca la ea nimic nu e demonstrativ, efectul vine natural.

8. Cum ai interactionat cu moda pana in prezent?

Fiind o persoana publica sunt constienta ca imaginea e foarte importanta. Si decat sa angajez un stilist care sa decida pentru mine, am preferat sa am grija singura de acest aspect, tocmai din pasiunea pentru acest domeniu. Dar moda nu inseamna numai rochite si fustite, asa ca anul trecut m-am inscris la cursurile Artcademy. In fiecare weekend (vinerea de la 5 la 9 seara si sambata si duminica de la 9 la 6 seara), pe mine ma gasiti in sediul Codecs, unde lectorii Mod'Spe ne lamuresc cu privire la aceasta industrie spectaculoasa. Cursurile mi se par extrem de interesante si foarte actuale, perfect aplicabile.

9. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?

In Centrul Vechi, eu acolo mai faceam poze de street style pentru blog, la targurile vintage din capitala si vara pe terasa Carturesti.

10. In final, spune-ne un truc vestimentar.

Plan pentru primavara. Ia o camasa masura mai mare, eventual vintage si de matase (se gasesc la targuri din plin) si poart-o cu pantaloni scurti de blugi, scotand partea de jos a camasii prin cei doi craci ai blugilor, o palma lungime pe ambele parti. Suna ciudat in scris, dar nu e complicat deloc de realizat, pentru ca jos camasa nu mai are nasturi si atunci o poti desparti pe ambii craci ai sortului. Cu manecile rasucite si cu acele margini ale camasii care vor iesi din sortul de blugi vei avea un look cool si indraznet.

Site-ul ei de fashion il gasiti aici

1 comment:

  1. Great style, especially the modern preppy look of her first outfit.

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)