Saturday 21 January 2012

Inspirational style - Claudiu Andras

(Claudiu poarta: jacheta si geanta Zara; camasa, jeansi si tenisi H&M; vesta Class Uomo; esarfa Massimo Dutti si curea Bershka)

1. Care este stilul tau vestimentar?

Nu as putea spune ca am un stil vestimentar anume... daca deschid usa dulapului gasesc o gramada de piese, de la costume si paltoane pana la skinny jeans si polo-uri. Momentan nu imi surade idea de a ma incadra intr-un anumit stil, imi place sa ma joc cu tot felul de piese vestimentare.

2. Ce te inspira?

Ma inspira muzica, filmele, colectiile designerilor preferati, anumite fotografii.

3. Care este piesa ta favorita din garderoba?

Piesa preferata se schimba de la o saptamana la alta... de obicei ultimele achizitii mi se par cele mai speciale iar o data cu trecerea timpului imi face placere sa le regasesc in garderoba.


4. Ce magazine si ce designeri preferi?

Imi plac foarte mult Sisley, Topman, Stefanel si bineinteles H&M... nu putea lipsi, preturi mici, piese bune. Iar ca designeri Christopher Bailey, no doubt about that, si Tom Ford. Din Romania mi se par foarte reusite colectiile si imaginea brandului lui twenty(2)too, designer Mihai Dan Zarug. Imi place faptul ca pe langa cele doua colectii anuale lucreaza foarte mult la lookbook-uri si campanii publicitare, lucru rar intalnit la noi.

5.

5. Care sunt tendintele tale preferate din sezonul FW 2011-2012?

Tonurile de gri si negru care prodomina colectiile si opusul lor... culorile tari, tangerine, rosu, albastru. Ca piesa as alege turtleneck-ul, imi place si faptul ca se regaseste si in colectiile prezentate zilele acestea la Milan Fashion Week.


6. Ce obiect vestimentar sau accesoriu ti-ai dori foarte mult sa adaugi la garderoba?

Nu stiu daca ma pot gandi la ceva anume... sa zicem un Hermès Haut à Courroies momentan.

7.

7. Ai un fashion icon preferat?

Nu, insa imi face placere sa urmaresc aparitiile lui Brad Goreski.


8. Cum ai interactionat cu moda pana in prezent?

Am blogul personal de aproape 2 ani iar cand timpul imi permite scriu si sectiunea de menswear pentru AloModa. Chiar zilele trecute am primit invite-ul pentru urmatoarea editie a Mercedes-Benz Madrid Fashion Week. E al patrulea sezon pentru care primesc invitatie, dar, din pacate, editia aceasta nu o sa pot ajunge.

9

9. In final spune-ne un truc vestimentar

O esarfa bine aleasa, colorata sau cu un print special va pune mereu in evidenta orice look.

( Jacheta vintage, Top Versace for H&M, jeansi H&M)

Blogul lui il gasiti aici

2 comments:

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)