Ideea a pornit cu cativa ani in urma, cand impreuna cu doua bune prietene am inceput sa personalizam pantofi. A fost o perioada minunata, cu idei multe si nebune de unde am inteles ca vreau sa continui pe acest drum. Pantofii inca fac parte din activitatea Atelierului insa ne-am extins mult si pe zona de vintage, de haine si accesorii mai putin conventionale.
2. Care crezi ca este principalul atu al magazinului Atelier Aiurea?
Nu stiu daca pot numi un principal atu, dar cred ca sunt o serie de factori ce fac din Atelier A!UREA un loc special, de la locatie, design-ul interior, modul in care incercam sa intelegem si sa ne tratam clientele, produsele pe care le expunem, felul in care cream ambianta specifica noua prin muzica, prajiturele sau tot felul de alte atentii, evenimentele pe care le cream, oamenii pe care ii sustinem. Toate astea fac din Atelier A!UREA un concept in sine, nu doar un simplu magazin, si ne mandrim cu asta.
3. Magazinul are o promovare si o serie de evenimente inedite, ce ne pregateste pe viitor?
Sigur ca surprizele nu le putem divulga, insa dupa minunatele sarbatori de iarna ne pregatim asa cum stim mai bine pentru februarie si martie, lunile fetelor. Vom veni si in acest an cu niste idei originale pentru Valentine’s Day, dar si pentru 1 si 8 Martie.
4. Cum alegi piesele vestimentare pentru magazin?
Criteriile sunt exclusiv estetice, adica tot ce imi inspira o poveste, tot ce ma atrage, tot ce e frumos. Sigur ca si brandul are un cuvant de spus uneori, in sensul ca o piesa Vivienne Westwood spre exemplu este o piesa si n-o poti refuza usor :).
5. Cu ce vedete ai colaborat?
Inca nu am avut ocazia de a asocia imaginea boutique-ului cu o vedeta din plan local, insa ne bucuram des de vizitele unora dintre ele: Loredana Groza, Ana Ularu, Ilinca Manolache, Wanda, Corina, Delia Matache, Laura Cosoi, Dana Rogoz, Gianina Corondan, Madalina (din trupa emisiunii Happy Hour).
6. Curentul vintage s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani la noi, de ce crezi ca a avut asa mult succes si cat crezi ca va mai dura acest succes?
In primul rand nu cred ca succesul curentului vintage este temporar, vor fi intotdeauna femei care vor aprecia piesele de valoare, hainele croite bine, cu istorie. Poate succesul a devenit mai mare in ultimii ani, insa aprecierea pentru vintage exista de multi ani si nu are legatura cu un trend de moment. Cred ca amploarea pe care a luat-o la noi in tara este un raspuns la produsele de serie care nu mai satisfac intreg segmentul de cumparatori. Clientela incepe sa fie din ce in ce mai diversificata si incep sa apara piete de nisa, asa cum poate este privit si vintage in acest moment. Eu cred insa ca cererea crescuta pentru produsele vintage sunt o dovada ca asistam la o evolutie a consumatorului de moda.
7. Cum ai dori sa iti dezvolti afacerea pe viitor?
Planuri sigur ca sunt, iar unul dintre ele este o colectie de haine si accesorii creatie 100% Atelier A!UREA. Nu avem inca stabilite toate detaliile, dar lucram la acest proiect si sper sa il realizam cat mai repede.
8. Te-ai gandit vreodata sa te extinzi si international?
Da, sigur! Acest gand este deocamdata la stadiul de vis, insa este un proiect pe termen ceva mai lung care se va concretiza, cum altfel? :). Mi-ar placea ca Atelier A!UREA sa treaca granita cat mai rapid :)
9. Care ar fi afacerea viselor tale?
Cred ca asta este afacerea viselor mele, cu mai mult accent pe creatii proprii si poate un spatiu ceva mai mare si elaborat care sa includa si un fel de zona de relaxare, citit, savuart un ceai. Un boutique combinat cu o cafenea si cu o biblioteca, ceva a!urea, asa
10. Ce este moda pentru tine, afacere sau pasiune?
Pasiune in primul rand, afacerea abia o invat :) nu cred ca intri in bransa asta fara pasiune.
11. Ce parere ai despre piata de moda din Romania?
Piata de moda din Romania din punctul meu de vedere este impartita in categorii foarte clare, cu segment de piata foarte bine delimitate. Cred de asemenea ca avem o clientele din ce in ce mai educata si mai pretentioasa, iar acest lucru ii determina si pe creatori sau furnizori sa vina in intampinarea acestor dorinte din ce in ce mai indraznete.
2. Care crezi ca este principalul atu al magazinului Atelier Aiurea?
Nu stiu daca pot numi un principal atu, dar cred ca sunt o serie de factori ce fac din Atelier A!UREA un loc special, de la locatie, design-ul interior, modul in care incercam sa intelegem si sa ne tratam clientele, produsele pe care le expunem, felul in care cream ambianta specifica noua prin muzica, prajiturele sau tot felul de alte atentii, evenimentele pe care le cream, oamenii pe care ii sustinem. Toate astea fac din Atelier A!UREA un concept in sine, nu doar un simplu magazin, si ne mandrim cu asta.
3. Magazinul are o promovare si o serie de evenimente inedite, ce ne pregateste pe viitor?
Sigur ca surprizele nu le putem divulga, insa dupa minunatele sarbatori de iarna ne pregatim asa cum stim mai bine pentru februarie si martie, lunile fetelor. Vom veni si in acest an cu niste idei originale pentru Valentine’s Day, dar si pentru 1 si 8 Martie.
4. Cum alegi piesele vestimentare pentru magazin?
Criteriile sunt exclusiv estetice, adica tot ce imi inspira o poveste, tot ce ma atrage, tot ce e frumos. Sigur ca si brandul are un cuvant de spus uneori, in sensul ca o piesa Vivienne Westwood spre exemplu este o piesa si n-o poti refuza usor :).
5. Cu ce vedete ai colaborat?
Inca nu am avut ocazia de a asocia imaginea boutique-ului cu o vedeta din plan local, insa ne bucuram des de vizitele unora dintre ele: Loredana Groza, Ana Ularu, Ilinca Manolache, Wanda, Corina, Delia Matache, Laura Cosoi, Dana Rogoz, Gianina Corondan, Madalina (din trupa emisiunii Happy Hour).
6. Curentul vintage s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani la noi, de ce crezi ca a avut asa mult succes si cat crezi ca va mai dura acest succes?
In primul rand nu cred ca succesul curentului vintage este temporar, vor fi intotdeauna femei care vor aprecia piesele de valoare, hainele croite bine, cu istorie. Poate succesul a devenit mai mare in ultimii ani, insa aprecierea pentru vintage exista de multi ani si nu are legatura cu un trend de moment. Cred ca amploarea pe care a luat-o la noi in tara este un raspuns la produsele de serie care nu mai satisfac intreg segmentul de cumparatori. Clientela incepe sa fie din ce in ce mai diversificata si incep sa apara piete de nisa, asa cum poate este privit si vintage in acest moment. Eu cred insa ca cererea crescuta pentru produsele vintage sunt o dovada ca asistam la o evolutie a consumatorului de moda.
7. Cum ai dori sa iti dezvolti afacerea pe viitor?
Planuri sigur ca sunt, iar unul dintre ele este o colectie de haine si accesorii creatie 100% Atelier A!UREA. Nu avem inca stabilite toate detaliile, dar lucram la acest proiect si sper sa il realizam cat mai repede.
8. Te-ai gandit vreodata sa te extinzi si international?
Da, sigur! Acest gand este deocamdata la stadiul de vis, insa este un proiect pe termen ceva mai lung care se va concretiza, cum altfel? :). Mi-ar placea ca Atelier A!UREA sa treaca granita cat mai rapid :)
9. Care ar fi afacerea viselor tale?
Cred ca asta este afacerea viselor mele, cu mai mult accent pe creatii proprii si poate un spatiu ceva mai mare si elaborat care sa includa si un fel de zona de relaxare, citit, savuart un ceai. Un boutique combinat cu o cafenea si cu o biblioteca, ceva a!urea, asa
10. Ce este moda pentru tine, afacere sau pasiune?
Pasiune in primul rand, afacerea abia o invat :) nu cred ca intri in bransa asta fara pasiune.
11. Ce parere ai despre piata de moda din Romania?
Piata de moda din Romania din punctul meu de vedere este impartita in categorii foarte clare, cu segment de piata foarte bine delimitate. Cred de asemenea ca avem o clientele din ce in ce mai educata si mai pretentioasa, iar acest lucru ii determina si pe creatori sau furnizori sa vina in intampinarea acestor dorinte din ce in ce mai indraznete.
Love her outfit, especially the pairing of necklaces. The rosary is brilliant!
ReplyDelete