Tuesday 13 December 2011

Inspirational style- Diana Danciu



1. Care este stilul tau vestimentar?

Sunt mereu in cautarea unui nou stil. Asadar, stilul meu se poate defini ca fiind un mozaic de stiluri nicidecum un stil definitoriu.

2. Ce te inspira?
''The Eye Has To Travel'' Asadar, ma inspira tot ceea ce ma inconjoara!

3. Care este piesa ta favorita din garderoba?
Rand pe rand, mai devreme sau mai tarziu, toate piesele din garderoba ajung fie preferatele mele, fie in garderoba altcuiva.

4. Ce magazine si ce designeri preferi?
In proportie de 80%, garderoba mea este alcatuita din haine second-hand, no label. Imi place ideea ca fiecare haina are deja o poveste in spate, iar cand o pui pe tine, mai capata una.

5. Care sunt tendintele tale preferate din sezonul FW 2011-2012?
Observ, pe masura ce trece timpul, o abundenta de propuneri stilistice.. asadar, imi este greu sa ma opresc la una, poate doua; asta pentru ca ma regasesc in nenumarate colectii. Mentionez ca ma declar fascinata de viziunea asupra modei a lui John Galliano si Vivienne Westwood, insa ii admir si pe Gareth Pugh si Thierry Mugler.

6. Ai un fashion icon preferat?
Nu, dar o apreciez pe vizionara Diana Vreeland.
Nici Jane Birkin nu m-a lasat indiferenta.

7. Cum ai interactionat pana in prezent cu lumea modei?
Am participat la cateva prezentari de moda, ultima fiind pt Fashion TV; asta se intampla cu ceva timp in urma. Acum, insa, imi doresc sa am ceva mai mult contact cu lumea modei. Intentionez infiintarea unui blog.
De asemenea, mi-ar placea sa am cunostinte bogate precum Ovidiu Buta, in ceea ce priveste moda. :)

8. In final, spune-ne un truc vestimentar.
Indrazneste!

Diana poarta :fusta-initial o rochie ce a suferit cateva modificari, no label; bocanci: Fishbone (second hand); pulover: no name (second hand); geaca iubitului ei; accesorii: geanta, ceas, margele - no name.

Pe Diana o puteti urmari pe Lookbook aici

5 comments:

  1. Love her glasses and coat-as-cape! Tres chic!
    xx

    ReplyDelete
  2. puteti sa ne dati, atunci cand isi va face, link-ul blog-ului ei? :)

    ReplyDelete
  3. Da sigur, va tinem la curent:D

    ReplyDelete
  4. Super stil! Imi place de ea , chiar as vrea sa isi faca un blog :D

    ReplyDelete
  5. Merci frumos! :)
    In curand apare si blogul, lucrez la el!

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)