Monday 24 October 2011

Inspirational style - Cristina B

( Cristina poarta Top Promod, cardigan Promod, fusta vintage, pantofi Asos, curea, margele si cercei vintage)

1. Care este stilul tau vestimentar?

Am un stil mai degraba experimental. Caut sa combin si sa (re)mixez haine apartinand unor stilistici diferite. Incerc sa creez punti noi intre ele, iar maniera in care reusesc sa le aduc la o nota comuna, fara a anula specificul fiecareia in parte, formeaza ceea ce, cu sau fara ghilimele, se poate numi stilul meu.

2. Ce te inspira?

Cel mai mult ma inspira creatiile altor designeri, revistele, blogurile pe care le citesc. Pot spune ca sunt dependenta de limbajul vizual pe care il creeaza moda in toate contextele in care ea activeaza. Niciodata nu a fost vorba de preluarea unor elemente ca atare, ci de prelucrarea imaginilor pe care le vad si care nasc idei cu care jonglez pana cand rezultatul final este cel putin satisfacator.

3.Care este piesa ta favorita din garderoba?

Am o slabiciune pentru pantofi, cred ca auziti asta de la foarte multe fete 'initiate' in cele ale modei. Momentan sunt indragostita de cele doua perechi de pantofi Jeffrey Campbell pe care le detin.

4. Ce magazine si ce designeri preferi?

Frecventez si eu, ca mai toata lumea, Zara, H&M, Mango & co., online shopurile precum Topshop, Asos, magazinele vintage online de pe la noi, si foarte mult imi place sa caut mici comori prin magazine second hand sau la piata de vechituri. Haine de designer nu imi permit (sper sa nu gresesc adaugand si un timid 'deocamdata'), dar ma inspira foarte mult Miuccia Prada, Marc Jacobs, Jack McCollough si Lazaro Fernandez de la Proenza, surorile Mulleavy de la Rodarte, Cristopher Kane, Alexander Wang, Riccardo Tisci de la Givenchy, Mary Katrantzou si Michael van der Ham, Nicolas Ghesquiere de la Balenciaga, si bineinteles Karl Lagerfeld si regretatul Alexander McQueen.

5. Care sunt tendintele tale preferate din sezonul FW 2011-2012?

Sezonul acesta e foarte deosebit de orice alt sezon de toamna-iarna pe care mi-l amintesc datorita bogatiei coloristice prezente pe toate catwalkurile. De la tonurile de albastru roial, intens, la toate nuantele posibile de rosu (imi place in mod deosebit nuanta burgund), la mustar, verde smarald, mov pruna, zmeura, galben citron, portocaliu, turcoaz... In sfarsit, am scapat de tirania negrului (sau griului sau a camel-ului - va mai aduceti aminte de anul trecut, cand 'camel was the new black'?). Pe de alta parte, imi plac foarte mult croiurile inspirate din anii '60 si '40, formele a la Balenciaga, imprimeurile grafice sau florale, mixurile artsy de imprimeuri sau texturi diferite (vezi Dries Van Noten), paltoanele in culori vii sau color block, rochiile si fustele midi sau maxi.

6. Ai un fashion icon preferat?

Preferat, nu cred. Ar fi mai multe icon-uri pe care le admir: Audrey Hepburn, Anna Karina, Coco Chanel, Daphne Guiness, Anna Dello Russo, Tilda Swinton, Twiggy, Edie Sedgwick, Susie Bubble, Carrie Bradshaw sau Blair Wladorf, din serialele care au ridicat moda la rang de obsesie si fetis.

7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?

Nu am fost in Bucuresti doar de cateva ori, cand am vazut persoane foarte fashionable prin centru, pe la targuri vintage sau prin cluburi.

8. Cum ai interactionat pana in prezent cu lumea modei?

Sunt studenta in anul 3, la design vestimentar, si blogger incepator, deci sper sa va pot povesti mai multe la capitolul asta peste cateva luni:)

9. In final, spune-ne un truc vestimentar.
Creativitate, inteligenta, incredere si bun gust sunt coordonatele pe care se bazeaza orice stil autentic. Tricks are for kids!

Blogul ei il gasiti aici.

3 comments:

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)