Monday 17 October 2011

Inspirational style- Anastasia



1. Care este stilul tau vestimentar?

Nu am niciodata acelasi stil,uneori ma imbrac foarte girly sau elegant,uneori sunt tomboy sau indie,iar uneori ma imbrac foarte casual,ceva comod.Dar un singur lucru se aseamana mereu cand pun aceste diferite stiluri in practica,mereu ma imbrac foarte colorat.

2. Ce te inspira?

Ma inspir din imagini,poze sau "patternuri".Fie ca e o poza dintr-o revista sau fie ca e o pictura,atata timp cat e ceva special sau interesant,mereu vei gasi inspiratie in aproape orice.

3.Care este piesa ta favorita din garderoba?

Momentan as zice pantalonii mei skinny cu leopard print.

4. Ce magazine si ce designeri preferi?

Topshop,Urban Outfitters,Marc by Marc Jacobs,Zara si Anthropology.Iar cativa dintre designerii mei preferati sunt:Marc Jacobs,Christophe Decarnin,Alexander Mqueen si Jeremy Scott.

5. Care sunt tendintele tale preferate din sezonul FW 2011-2012?

Se poarta foarte mult blana,penele si tricotajele,cat mai multe materiale si texturi cat mai diferite.Cat despre pantofi as zice platformele.

6. Ai un fashion icon preferat?

Am foarte multe,dar daca ar fi sa aleg unul as zice Alexa Chung.

7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?

Din pacate nu avem foarte multe,dar la eventurile sau festivalurile de muzica mereu vezi oameni fashionable,cu stiluri chiar de invidiat.

8. Cum ai interactionat pana in prezent cu lumea modei?

Destul de mult as zice,am avut un internship la Marc Jacobs in New York,unul la revista ELLE in Bucuresti,si mi-am facut practica in aceasta vara la primul si singurul magazin Moschino din Romania.In rest,am un blog de fashion,si merg mereu la toate evenimentele importante de fashion din Bucuresti.

9. In final, spune-ne un truc vestimentar.

Combina elemente casual cu unele foarte elegante,cum ar fi un pulover tricotat si un lant de seara cu detalii mari, ceva metalic sau stralucitor.Asa va fi un contrast mare intre cele doua,si vei obtine ceva unic.Combinatiile sunt infinite.



Blogul ei il puteti vizita aici

2 comments:

  1. she looks very stylish and fashionable!
    nice post!!!

    ReplyDelete
  2. Imi place bluza...
    Cat de natural si lejer...

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)