Monday 12 September 2011

Inspirational style - Cristina


Cristina poarta: h&m sweater, zara shorts, pull&bear boots



1. Care este stilul tau vestimentar?

In primul rand incerc ca vestimentatia aleasa sa se potriveasca personalitatii mele, uneori chiar imi descrie starea de spirit. Aleg piese basic,chiar usor clasice, care se pot combina in diverse moduri. In cazul meu, ceea ce iese in evidenta nu este o anumita piesa ci outfit-ul in totalitate. Poate de aceea si ador sa ma imbrac in layere si aleg culori neutre, la care adaug uneori o pata de culoare. Garderoba mea se compune in mare parte din camasi, pantaloni scurti, cardigane, geci de piele, ghetute si cizme. Pretty simple, right?


2. Ce te inspira?

Arta in general pentru ca ocupa o mare parte din viata mea. Fotografia de moda, lumina, miscarea, atitudinea abordata de model cat si feelingul creat de fotograf, roluri in care ma regasesc si eu foarte des, uneori chiar in acelasi timp.Cei care imi cunosc blogul stiu despre asta cat si despre inclinatia mea pentru fotografia alb negru in care pot acorda o mai mare importanta compozitiei...Poate de aceea abordez si foarte multe tinute monocromatice in viata de zi cu zi. Alteori sunt inspirata de un anumit produs pe care mi-l cumpar, si prin intermediul caruia pot creea alte lookuri folosind garderoba deja achizitionata. Si sa nu uitam de bloguri! Inspiratia este in tot si in toate.


3. Care este piesa ta favorita din garderoba?
Greu de spus! Dar cel mai mult imi plac ghetutele lace-up, mi se pare ca imi definesc perfect stilul, adauga un pic de edge la orice tinuta, oricat ar fi de simpla.


4. Ce magazine si ce designeri preferi?
Apreciez toti designerii renumiti pentru creativitatea si profesionalismul de care dau dovada, oricare ar fi linia pe care o abordeaza. Si desi nu imi permit deocamdata, pot spune ca ma inspira Rodarte, Rick Owens,Balenciaga, Burberry Prorsum sau Balmain, pentru nota rock&roll care se resimte in fiecare colectie a acestor case. Dar ca magazine, cel mai des intru in Stradivarius, Pull&Bear, Zara, Reserved, Mango...consider ca poti atinge orice look iti propui, atat timp cat stii ce sa alegi din magazinele mai accesibile si cum sa combini! :)


5. Care sunt tendintele tale preferate din noul sezon FW 2011/2012?
Ca sa fiu sincera, nu urmaresc tendintele indeaproape. Ma bucur in schimb atunci cand gasesc in magazine un anumit lucru la care visam si nu prea se gasea intr-o varietate mai mare in alte conditii. Sezonul acesta nu va aduce schimbari majore pentru mine, poate doar voi adauga un pic de blana.In plus, vanam de mult timp niste lucruri pe portocaliu sau galben asa ca voi profita de ocazia ca se gasesc din plin in magazine!


6. Ai un fashion icon preferat?
Imi place Kate Moss si Taylor Momsen(atunci cand e ceva mai imbracata..), pentru ca au atitudine si isi urmeaza propriul stil.

7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?
Nu stiu sa spun exact unde, probabil prin centru, in unele cafenele si cluburi. Eu frecventez mai mult zona Pietei Romane, unde am vazut multe persoane bine imbracate...insa nu suficiente dupa parerea mea. In continuare lumea nu vrea sa iasa in evidenta prin vestimentatie, iar persoanele care au curajul sa o faca...aleg moduri nu prea inspirate, din pacate. Dar sa speram ca lucrurile se vor schimba, mai ales ca observ ca din ce in ce mai multe lanturi aleg sa-si deschida magazine si la noi.

8. In final spune-ne un truc vestimentar


Alege haine care te avantajeaza in primul rand si investeste in cel mai important accesoriu: o incaltaminte frumoasa!

2 comments:

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)