Friday 5 August 2011

Inspirational style-Alice


1.Care este stilul tau vestimentar?
Nu pot pune o eticheta exacta pe stilul meu, cu siguranta nu ma imbrac mereu la fel, totul depinde de dispozitie si de cine am chef sa fiu intr-o anumita zi. Cred ca hainele spun ceva despre tine si in mine se zbat mai multe personalitati! Sunt insa cateva elemente care se regasec in mai toate tinutele mele: imi place sa adaug mereu un element neasteptat, ceva ce “nu se potriveste” perfect cu tinuta, am o colectie mare de haine vintage si retro pe care le combin cu piese moderne, imi plac mult contrastele intre hainele feminine, delicate si cele masculine, edgy, port mereu indecent de multe bijuterii si accesorii de par (majoritatea facute de mine), am o pasiune nefireasca pentru inele, rochii, ochelari si curele, sunt mai mereu overdressed. Cred ca este ceva ce ar putea fi catalogat drept edgy-feminine with a side of weird!:)

2.Ce te inspira?
Ma inspira muzica, orasul cu oamenii lui, persoanajele din cartile pe care le citesc, prietenii mei, fotografiile de tot felul, blogurile de moda, culorile, materialele, cladirile – cred ca gasesc un pic de inspiratie in orice. Uneori este coplesitor – simt ca nu pot pune toata inspiratia asta in lucurile pe care le fac, ca este atat de mult fumos in lume incat e irosit cumva.

3.Care este piesa ta favorita din garderoba?
:) E ca si cum ai pune un parinte sa aleaga care este copilul lui preferat!:))) Daca ar lua casa foc cred ca as fugi cu cateva rochii vintage, geanta Marc Chantal, o fusta de dantela verde pe care mi-a facut-o sora-mea si o cutie de inele.

4.Ce magazine si ce designeri preferi?
Cumpar foarte mult online: Ebay (sunt total dependenta), Miss Selfridge, New Look, Asos, dar si magazine online cu haine vintage si retro din Romania, H&M, New Yorker; nu ocolesc niciun magazin unde gasesc ceva frumos, brandurile nu inseamana nimic pentru mine, important este sa-mi placa!
Aspirational si inspirational imi plac: Haider Ackermann, Giambattista Valli, Bottega Veneta, Dries Van Noten, Jill Stuart, Erdem, Etro, Missoni, Rodarte, Rick Owens si Marc Jacobs.

5.Care sunt tendintele tale preferate din sezonul SS2011?
Cel mai multi imi plac transparentele (sheer everything) si monocromia, in general ador trendurile timeless pentru mine, in sensul ca eu oricum o sa le port mereu, chiar si dupa ce trece nebunia pentru ca efectiv rezoneaza cu gusturile mele. O sa port mereu dantela,voal cu piele si tricotaje, imprimeuri florale, buline si dungi, culori si imprimeuri puternice, fuste peste genuchi cu volum, orice cu talie inalta, salopete lejere, haine maxi si oversized, pene, camasi barbatesti si accesorii supradimesionate.

6.Ai un fashion icon preferat?
Nu stiu daca sunt neaparat fashion iconuri pentru multa lume, dar eu le iubesc: Jane Birkin, Pier Angeli, Uliana Sergienko, Ryta Hayworth, Betty Page, Faye Dunaway si Angela Chase.

7.Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?
In zonele predictibile: Lipscani, targuri vintage, Universitate, Romana, dar si in cele mai putin predictibile: in parcuri, in cafenele obscure, in metrou, mereu vad pe cineva uimitor pe strada pe care l-as opri sa-i zic cat este de misto, dar nu o fac aproape niciodata; in schimb sunt foarte entuziasta cu complimentele cand vine vorba de prietenii mei ca sa ma revansez.

8.Cum ai interactionat pana in prezent cu lumea modei?
Pai nu stiu exact ce presupune “lumea modei”, dar sa zicem ca am fost la cateva evenimente cu si despre moda, am cunoscut designeri, am o multime de prieteni (nu doar cunostinte) pe care ii pot numi fashion bloggeri. In rest citesc enorm despre moda si ma distrez imbracandu-ma cu haine frumoase, nu ma iau prea in serios, nici pe mine, nici moda. Cele doua bloguri pe care le “pastoresc” impreuna cu sora mea si linia noastra de accesorii handmade (Alice&Sara) au fost probabil primul contact palpabil cu aceasta lume.

9.In final, spune-ne un truc vestimentar.
Nu te lasa influentat de ceea ce zic cei din jur, de ceea ce este popular si general acceptat, moda este ceva personal, hainele vorbesc despre tine, nu despre un grup, o haina care te face fericit, in care te simti TU e haina potrivita, indiferent cat de out of fashion, ciudata sau diferita este, live a little!:))) Nu incerca prea tare! Gandeste-te mereu ca ceea ce imbraci reprezinta un punct infim catre fericire, nici mai mult, nici mai putin!:)


4 comments:

  1. imi place blog-ul tau!e foarte profi!http://greatstylesonthestreets.blogspot.com/ acesta este blogul meu sper sa-ti placa,sunt la inceput precizez asta!!!!

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)