Wednesday 3 August 2011

Concurs Stilago si Bucharest style - Castiga un colier Guess

Bucharest style v-a pregatit un nou concurs, de aceasta data impreuna cu magazinul online Stilago, care pune la bataie un colier foarte fashionable de la Guess.


Premiul - Colierul Guess

Cum il castigi?

Pentru a-l castiga trebuie sa urmezi urmatorii pasi simpli:
1. Intra pe siteul Stilago si inregistreaza-te apasand butonul ,,Devino membru" aici si da un like la pagina de Facebook Stilago aici
2. Urmareste Bucharest style via Google, aici sau via Bloglovin, aici
3. Lasa-ne un comentariu la acest post spunandu-ne cu ce tinuta ai asorta acest colier si in care sa ne lasi si adresa de mail sa te putem contacta


*Concursul se va incheia pe 18 august
*Trebuie sa fii din Romania ca sa poti participa la concurs
*Castigatorul va fi desemnat de Bucharest style impreuna cu echipa Stilago


Va uram succes!

32 comments:

  1. Eu l-as pune cu t-shirt alb, jeans avazat si platforme, ca sa ramana piesa de rezistenta a tinutei:)

    ReplyDelete
  2. Va am deja de ceva timp in lista mea de Google Reader dar acum va urmaresc si via Bloglovin.

    Despre colier... posibilitati nelimitate. Dar ma gandesc in primul rand la un outfit simplu: skinny jeans si un tricou basic, uni, plus o pereche de sandale albe cu toc de lemn, un plic din rachita si, bineinteles, colierul aflat in discutie, pentru o tinuta de vara pe care sa o pot purta cand ies in oras.

    Em. (http://prmystyle.blogspot.com)

    ReplyDelete
  3. Maieu alb simplu, fusta neagra conica sub genunchi, pantofi cu toc rosii, plic negru.

    ReplyDelete
  4. L-as purta cu o rochita verde,un plic mustariu,o palarie a la anii 30 si platforme http://www.jeffreycampbellshoes.com/
    kisses

    ReplyDelete
  5. Adresa mea de mail e corina_anghiel@yahoo.it
    pt sooofashinable:))

    ReplyDelete
  6. Acest colier ar merge de minune cu o pereche de platforme cream si o rochie pretioasa precum aceasta:
    https://www.mlh-shop.com/produs/lilia-bridal-bolero-ivory-white/2234
    ragazzariana@gmail.com

    ReplyDelete
  7. ok, din moment ce sunt in vacanta si am timp liber mai mult decat imi doresc am pus la punct 2 tinute pt colier, cu o parte din my wish-items <3 <3

    prima tinuta poate fi vazuta (de fapt descarcata) aici: http://www.mediafire.com/file/1l6vr5ddpp9v6c3/tinuta%20concurs%20BS%20-%20daytime.pdf

    cea de a doua aici: http://www.mediafire.com/file/88zn2493dg3oot4/tinuta%20concurs%20BS%20-%20London%20rock.pdf

    A fost una dintre cele mai fun activitati din ultima luna :)))

    irina.botea@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. Nu pot sa imi imaginez colerul decat la o tinuta cau pantofi cu toc sau platforma;un top vaporos de vara , simplu si elegant alb si o pereche de skinny jeans nude si o geana Balenciaga.

    E-mail: roxanaluca93@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. buna,
    as purta colierul la o fusta cu talie inalta gri si o bluza nud simpla, incaltata cu pantofi inalti argintii si in mana un plic simplu de piele bleumarin
    sau a doua varianta: o rochie pe corp fara maneci pana la genunchi gradient de la un turquoise in partea de sus pana la alb jos, cu sandale caramizii din piele intoarsa cu acelasi plic bleumarin :).
    sandraladybird@yahoo.com

    ReplyDelete
  10. Buna! Asa as asorta eu acest colier:
    http://www.polyvore.com/cgi/set?id=35126519

    roxpopescu@yahoo.co.uk
    Roxana-Cristina Popescu

    ReplyDelete
  11. cu o rochie neagra pana la genunchi, mulata pe corp, cu plic auriu si sandale negre inalte

    http://eagle-eye-cherry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. http://www.polyvore.com/untitled/set?id=35175481
    O poza face cat o mie de cuvinte. Nu m-am putut decide in privinta unui outfit asa ca am creat doua. Sper sa va placa.
    Ps: am inclocuit colierul prentu ca nu l-am gasit pe cel pus in concurs.
    mayafeatyou@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. denisa radulescu8 August 2011 at 01:48

    Este superb.L-as asorta cu o tinuta nude care este in mare voga.In viziunea mea asa ar arata cel mai bine acest colier http://www.polyvore.com/cgi/set?id=35264806
    denisa.asined@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. l-as asorta cu o rochie neagra pana deasupra genunchilor,cu decolteu in V si evident cu o pereche de pantofi cu toc negri sau aurii.
    euelena_irina@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. Colierul Guess l'as purta cu niste sandale Foxy de la Jeffrey Campbell bej/albe , un tricou oversized portocaliu neon si niste blugi scurti DIY. Un plic supradimensionat de piele nude ar completa perfect tinuta.:D

    curious_ralu2006@yahoo.com

    ReplyDelete
  16. O alta varianta ar mai fii si colierul Guess purtat cu o camasa lunga pana le genunchi din matase ,alb galbui,transparenta, stransa in talie cu o curea dubla subtire portocalie, bandeau bra galben la vedere, o pereche de pantaloni scurti de piele intoarsa, caramizii, si in ceea ce priveste incaltamintea raman tot la sandalele Foxy de la J. Campbell.

    ReplyDelete
  17. As asorta colierul Guess cu o rochie de seara neagra, lunga, decoltata si mulata, pantofi aurii platforme. dianalacramioara@yahoo.com

    ReplyDelete
  18. COLIERUL GUESS MI-AS DORI SA-L ASORTEZ CU LUCRURILE DIN GARDEROBA MEA: BLUZA BLEUMARIN CU FIR DE LA MARKS&SPENCER CARE ESTE FARA MANECI SI ARE DECOLTEUL IN V, PANTALONI CARTIGAN TOT BLEUMARIN, GEANTA NEAGRA CU MANER METALIC DE LA MARINA RINALDI IAR LA MANA SA PORT CEASUL ELVETIAN AEROWATCH DE CULOARE ALBA.

    ReplyDelete
  19. l-as asorta cu o tinuta shic pentru seara. optez pentru o cromatica simpla care sa scoata in evidenta colierul

    ReplyDelete
  20. Eu as asorta colierul cu o rochie rosie decoltata,pantofi si geanta nude si am gasit si o poza reprezentativa http://www.intrefete.ro/fashion/moda-stil/celebritati-sexy-in-rochii-rosii-foto-8532256-foto?p=2#gallery

    ReplyDelete
  21. As purta colierul impreuna cu o pereche de blugi scurti, cu aspect uzati, carora sa li se vada putin si buzunarele, un tricou gri sau o camasa fluida asimetrica, niste sandale cu toc si un plic oversized, intr-o culoare puternica.Sa nu uit de ochelari:)
    adryana_90r@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. As purta acest colier la o rochie neagra,de seara,ce urmareste linia corpului,cu lungime medie(pana deasupra genunchiului),cu un decolteu lasat pe maini,pentru a pune in evidenta frumusetea acestei bijuterii.Ca si incaltaminte as purta la aceasta tinuta un pantof decupat negru.

    ReplyDelete
  23. M-am uitat prin garderoba si am o rochie alba stil grecesc,vaporoasa,care s-ar potrivi cu colierul,o rochie nude midi,din matase,un top alb din bumbac si jeans,ar fi multe posibilitati de asortare ,intrucat colierul permite. tdj31@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. Colierul de fata prezinta o multitudine de posibilitati de a fi asortat la diverse tinute. Datorita faptului ca modelul colierului este unul ce poate fi purtat lejer fie intr-o tinuta casual, de zi, dar si intr-una de seara, eleganta.
    In ceea ce ma priveste, in momentul de fata as asorta acest colier cu o rochita eleganta, de seara, un roz pal, usor inspre galbui, cu o croiala simpla, dar de mare efect.
    mada_rxy@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. Buna tuturor.Ideea concursului este super,iar premiul cred ca este visul oricarei fashioniste.
    Ma bucur ca am ocazia sa particip.Am facut azi doua tinute care in viziunea sunt complete doar alaturi de colierul Guess,respectiv o tinuta de seara si o tinuta de zi.
    Am ales cele mai exclusiviste croieli,culori,taieturi.
    Tinutele mele sunt:
    Tinuta de seara: http://www.polyvore.com/guess_fashion_image/set?id=35590841
    Tinuta de zi: http://www.polyvore.com/guess_fashion_style_day_time/set?id=35591360
    Acum sa descriu putin tinutele.Sa incep cu cea de seara.Am ales culorile verde fosforescent si albastru brilliant pentru a creea imaginea unei femei puternice,stapane pe ea si foarte fashion.Tinuta ar capta atentia in primul rand datorita gentii care este un accesoriu iesit din comun(buzele).
    Tinuta de zi am vrut sa aiba si ea culoare si am ales rosul.Puteti remarca faptul ca m-am bazat pe culorile care predomina in acest sezon,dar am incercat sa le combin astfel incat sa accentuez bunul gust,rafinamentul si feminitatea.Observati ca nu am adaugat bijuterii la nicio tinuta tocmai pentru ca am vrut sa dau colierului Guess locul intai si am vrut ca el sa fie unicul accesoriu bijuterie.Mentionez ca de curand mi-am cumparat o pereche de blugi scurti Guess si m-as bucura enorm sa castig colierul Guess.In finalul comentariului as vrea sa le urez succes tuturor participantilor pentru ca fiecare are sansa lui.Va multumesc.

    aurra_4u@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. colierul Guess oferit de Stilago e piesa de rezistenta.nu trebuie sa-ti lipseasca din garderoba.eu l-as asorta cu o camasa ca cea diesel gri http://www.stilago.ro/index.asp?tn=productview&pid=470430.E plin,bogat dar nu incarca.
    mihaendx@yahoo.com

    ReplyDelete
  27. Hey again!Am mai facut o tinuta pentru ca m-am gandit ca fiind sezonul de vara,Constanta e full.Trebuie sa purtam colierul Guess si pe plaja.Si astfel am mai gandit o tinuta.M-am bazat pe white concept pentru ca el se preteaza cel mai bine unei zile toride de vara,albul gasindu-se si in cromatica colierului.
    Tinuta pentru plaja este: http://www.polyvore.com/cgi/set?id=35642724

    Good luck tuturor !

    aurra_4u@yahoo.com

    ReplyDelete
  28. cu siguranta l-as purta la o rochie fara umeri negra
    lali200380@yahoo.com

    ReplyDelete
  29. o rochita foarte simpla alba si cu niste sandalute foarte finute crem

    simona.balan@yahoo.com

    ReplyDelete
  30. L-as asorta la o rochie neagra cu decolteu care sa scoata mai bine in evidenta atuul meu fizic dar si aceasta superba bijuterie
    gabis@personal.ro

    ReplyDelete
  31. Hmmmm,colierul este destul de pretios si are un aer elegant si rafinat,sunt convinsa ca unei rochii lungi pana in pamant de culoare nude,cu niste pantofi cu toc inalti,cu o centura in talie,cu parul facut niste bucle usor rebele siiiii cu mult chef de petrecut in stil GLAMOUR,sunt convinsa ca ar veni minunat si pe langa asta am face si o impresie buna! :)
    larisa.ella@yahoo.com

    ReplyDelete
  32. Acest colier l-as asorta cu o rochie mulata pe corp. Rochia nu are umeri, partea de sus vine ca un corset (dar nu este corset + fusta). Lungimea ei este pana la genunchi, genunchii ii acopera. Culoarea este un gri cu linii rare si finute de alb.
    Pantofii sunt inalti, tocul este putin mai gros si este alb, ca perlutele albe de la colier. Culoarea pantofilor sa fie tot gri, dar de data aceasta un gri mai deschis ca rochia. Nu stiu daca pantofii de lac mai sunt la moda, dar eu asa as vrea sa fie acestia. As mai dorii, ca persoana in cauza, sa aiba si cercei ca perlutele gri de la colier.

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)