Sunday 14 August 2011

The butterfly effect







7 comments:

  1. geanta imi place enorm :X

    ReplyDelete
  2. Striking shoes!

    The Styleseer

    ReplyDelete
  3. Nu e ok sa aprobati doar comentariile favorabile pozei. O sa repet ce am scris: Nu observa nimeni cum ii vin acestei fete blugii? Nu are ce cauta pe un blog de fashion o astfel de croiala, I am sorry !

    ReplyDelete
  4. E prima data cand primim acest comment, poate nu s-a primit data trecuta.
    Legat de croiala cred ca te referi ca blugii vin putin intr-o parte, poate s-au sucit, dar pantofii sunt baza:D


    *Legat de aprobare, noi nu aprobam commenturile rautacioase sau cele in care cineva este defaimat.

    ReplyDelete
  5. Ok, am inteles :) Comentariul meu nu a fost unul rautacios (nu imi sta in caracter),dar mi se pare foarte evidenta observatia mea. Jeansii vin putin intr-o parte pt ca sunt slabi din punct de vedere calitativ, asta vroiam sa punctez. Nu am nimic cu lucrurile cheap, si eu am o gramada, dar nu se observa de pe luna.
    In afara de outfitul asta, tin sa precizez ca imi place foarte mult cum alegeti tinutele, chiar daca sunt sau nu pe gustul meu, sunt tinute care au ceva de spus.
    Felicitari pt blog ! Kisses si sper ca nu v-am suparat ;)

    ReplyDelete
  6. Tocmai ca nu ne-ai suparat, altfel nu dadeam publish:P multumim mult si speram sa iti placa si in continuare tinutele, xoxo

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)