Monday 11 July 2011

Inspirational style- Dana



1. Care este stilul tau vestimentar?

Am scris intr-o zi si pe blog : “Dacă cineva mi-ar cere sa descriu stilul meu, aş spune, la fel ca 99% din oameni, ca este unul nedefinit, ma imbrac în moduri atât de diferite, de la punk la ultra feminin/retro, dar exista un stil care îmi place cel mai mult şi asta e stilul funky ... nu este un termen foarte precis, dar am propria mea definitie: puternic, dar simplu, jucaus, oarecum neconventional/neobisnuit.”

2. Ce te inspira?

Muzica in primul rand, apoi prietenii mei, blogurile de fashion/beauty... reusesc sa gasesc inspiratie si in cel mai nefericit outfit pe care il vad la cineva pe strada, pt ca ma gandesc cum as fi purtat eu hainele respective, astfel incat sa ma simt bine si sa arate bine (macar din punctul meu de vedere).

3. Care este piesa ta favorita din garderoba?

Cred ca rochia Asos, pe care am purtat-o la balul de absolvire; este pur si simplu perfecta pt mine! Iar ca accesorii: perlele primite de la iubitul meu. Asta daca trecem cu vederea pantalonii-creion, pe care ii am in aproape toate culorile posibile (9 la numar – I’m a maniac!)

4. Ce magazine si ce designeri preferi?

Hainele mi le cumpar din Mini Prix, H&M, sau de pe asos.com. Nu am un designer preferat :)

5. Care sunt tendintele tale preferate din noul sezon SS2011?

Rochiile/fustele transparente sau din dantela, tinutele minimaliste all-white; imi plac si culorile puternice (color blocking), dar nu duse la extrem, cum am tot vazut pe la noi, parca se reinterpreteaza perioada liceului :)) Portocaliul e in topul meu acum!

6. Ai un fashion icon preferat?

Mary Kate si Ashley Olsen

7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?

Am vazut persoane fashionable si la cumparaturi, in hipermarketuri…

8. In final spune-ne un truc vestimentar

Adica sa dau din casa?! ok! Eu am pastrat bluzele scurte din perioada liceului (you know, cele cu vedere la buric), acum le port fie bagate in pantaloni/fuste cu talie inalta, fie mai tai din ele si le port pe deasupra ( cropped tees se poarta de ceva vreme).

Blogul Danei il puteti vizita aici

No comments:

Post a Comment

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)