Thursday 16 June 2011

Inspirational style - Ana





Ana poarta pantaloni - DIY, Tricou si ochelari - Topshop

1. Care este stilul tau vestimentar?
Nu am un singur stil vestimentar, desi mi-as fi dorit acest lucru. Ma imbrac in functie de starea mea de spirit din momentul in care deschid sifonierul. Insa daca ar fi sa aleg un stil care ma caracterizeaza cel mai bine, ar fi stilul 70's.

2. Ce te inspira?
Bloggerii :)

3. Care este piesa ta favorita din garderoba?
Piesa mea favorita se cam schimba de la sezon la sezon. In acest moment sunt obsedata de ghetele Stella McCartney
4. Ce magazine si ce designeri preferi?
Ar fi foarte multe...incepand cu Miu Miu, Celine, Jil Sander si terminand cu Topshop, Asos, River Island, Zara, Sfera, H&M

5. Care sunt tendintele tale preferate din sezonul SS2011?
Pantalonii wide-leg de care sunt de-a dreptul obsedata :)

6. Ai un fashion icon preferat?
Dita von Teese

7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?
Desi nu prea sunt in masura sa raspund la aceasta intrebare, intrucat m-am mutat din Bucuresti de 4 ani, as spune totusi ca targurile vintage.

8. In final spune-ne un truc vestimentar
Sa porti totdeauna haine care sa te reprezinte.

For more inspiration check her blog here



Mycloset.ro

5 comments:

  1. Love her! She is absolutely amazing!Great feature!:)

    ReplyDelete
  2. nice colour!!

    http://milanboya.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. superbi pantalonii!!! un outfit energizant :)

    xoxo,
    meelusha

    ReplyDelete
  4. I looooooove Ana, datorita ei am prins curaj sa imi manifest din nou pasiunea pentru wide-legged intr-o era a colantilor. :)
    Imi place absolut tot ce pune pe ea, cum e in vacanta abia astept pozele cu tinutele aferente.

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)