Monday 4 April 2011

Inspirational style - Ioana si Claudiu a.k.a Mauvert


Ioana poarta sacou şi pantaloni Halluber, ghete ALDO, cămaşă DKNY, cravată D&G, ac de cravată Maria Filipescu, plic Thomas Wylde

1. Care este stilul tau vestimentar?
Dacă m-ai întreba lucrul ăsta în fiecare zi, probabil că ai primi câte un răspuns diferit de fiecare dată. Acum, de exemplu, traversez o perioadă în care mă surprind aproape zilnic jucându-mă de-a masculin-feminin. Îmi însuşesc parfumuri şi tot felul de accesorii (uneori, întreaga ţinută) din garderoba unui iubit imaginar, dar nu sunt un tomboy - îmi place până la sacrificiu să port pantofi cu tocuri vertiginoase, rochii şi fuste. Altfel, la modul mai general, sunt o romantică incurabilă, o fetiţă căreia i-au plăcut prea mult balerinele lui Degas şi care va purta mereu funde şi pamblici cu gândul la ele.

2. Ce te inspira?
Mă văd nevoită să răpund cu versuri dintr-o piesă foarte drăguţă.
« Tot ce văd, tot ce aud, tot ce citesc. Şi toţi oamenii pe care-i întâlnesc. »
(Butterflies in My Stomach – Lucrurile bune)

3. Care este piesa ta favorita din garderoba?
Nu am piese favorite, ci mai degrabă ţinute care se leagă de momente pe care le preţuiesc foarte tare. Dacă astă-iarnă, când a dat prima zapadă în Bucureşti, aţi văzut o sonată plimbându-se într-o rochie galbenă pe Calea Victoriei la -10 grade, eram eu, inaugurându-mi rochia Lanvin H&M :)

4. Ce magazine si ce designeri preferi?
Încerc să evit o enumerare pentru că ar fi plictisitor să înşir câteva rânduri de nume celebre. Despre designerii români pe care îi apreciez am scris de nenumărate ori, însă mă văd nevoită să precizez, încă o dată, că nu o să mă satur niciodată să cumpăr accesoriile care poartă semnătura Mariei Filipescu. Din afara, mi-a plăcut foarte mult ce a făcut Ricardo Tisci pentru Givenchy (în special pentru divizia haute couture a casei).

5. Care sunt tendintele tale preferate din noul sezon SS2011?
Mi-a plăcut şi mie, ca tuturor, colecţia Jil Sander şi explozia de culoare pe care a adus-o în peisaj. Mă tem însă, că transpusă în realitate, această tendinţă va fi luată mult prea în serios şi se va face abuz. Mă dor ochii doar când mă gândesc…
Motiv pentru care plănuiesc să ripostez şi să traversez sezonul în cel mai pur stil Dolce & Gabbana: în alb.

6. Ai un fashion icon preferat?
Regina Maria a României. Mă fascinează fotografiile cu ea în grădinile de la Balcic, de la Pelişor, castelul Bran sau Cotroceni.

7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?
Întotdeauna, acolo unde se mănâncă bine: La Bonne Bouche, moo moo, Nana, Violeta’s, Chocolat, PAUL, etc..

8. In final spune-ne un truc vestimentar
Cunoaşte-ţi corpul şi poartă haine care să-l complimenteze.
E calea cea mai sigură către o înfăţişare plăcută.


Check out their fashionable blog Mauvert.




Claudiu poarta jachetă din piele Red Herring – Debenhams, vestă Comme des Garçons, t-shirt Acne, brăţări H&M, jeans - vintage


1. Care este stilul tau vestimentar?
Nu am încă un stil vestimentar clar definit. Şi nici nu cred că o să mă cantonez într-un singur stil vestimentar… cel puţin nu acum pentru că mi s-ar părea destul de monoton. Deocamdată experimentez. Îmi plac ţinutele simple, smart, bine studiate, cu accente chic. Atunci când îmi aleg hainele cu care mă îmbrac sunt influenţat de o serie de factori, cum ar fi: starea mea din ziua respectivă, vremea de afară, locul unde merg, persoanele cu care urmează să interacţionez etc.

2. Ce te inspira?

Mă inspiră oamenii frumoşi, muzica bună, culorile, cărţile, filmele vechi… de fapt încerc să găsesc inspiraţie în tot ceea ce văd şi aud.

3. Care este piesa ta favorita din garderoba?
Mi-e foarte greu să-ţi răspund pentru că toate hainele din garderoba mea sunt favorite; altfel nu le-aş fi cumpărat. Fiecare are ceva special. Momentan sunt privilegiate geaca din piele, papioanele, vesta Comme des Garçons şi sacoul din catifea maro.


4. Ce magazine si ce designeri preferi?
Când caut o anumită piesă vestimentară nu mă interesează brand-ul sau magazinul, mă interesează strict să găsesc produsul pe care mi-l doresc şi acesta să fie de calitate. Dar cel mai frecvent intru în Massimo Dutti, H&M, The Place, Stefanel, V46 şi câteva magazine second-hand.
În ceea ce priveşte designerii preferaţi, îmi plac John Galliano, Ricardo Tisci, Alber Elbaz şi Zegna. Iar dacă bugetul mi-ar permite aş cumpăra în fiecare sezon colecţiile integrale Bottega Veneta şi Salvatore Ferragamo. Se mulează perfect pe stilul meu.

5. Care sunt tendintele tale preferate din noul sezon SS2011?
Culorile eclectice! Am lăsat în urmă negrul şi sezonul ăsta ne exprimăm optimismul şi starea de bine prin cele mai cool combinaţii cromatice. Îmi plac şi ţinutele military-safari în nuanţe calde, pământii, iar pentru escapadele estivale, clar dungi marinăreşti şi transparenţe.

6. Ai un fashion icon preferat?
Îmi plac Steve McQueen, Tom Ford, Marlon Brando şi James Dean. Dar cel pe care îl admir cel mai mult şi îl urmăresc constant este Olivier Zahm. Este un personaj complex, extrovertit, hedonist, relaxat, experimental, imprevizibil, sensibil şi foarte stylish. Se pricepe de minune să poarte jacheta din piele, îmbină diversele arte cu moda şi este atât de asumat încât îşi expune viaţa în imagini pe blog.

7. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?
În ultima perioadă am văzut persoane fashionable în locurile în care m-aş fi aşteptat cel mai puţin să le văd. Dar într-o zi obişnuită este suficient să te plimbi pe Calea Victoriei, să bei o cafea la “La bonne bouche”, să citeşti o carte în Mon Jardin sau – dacă este joi – să dai o tură prin Gaia şi vei găsi suficiente persoane stylish.

8. In final spune-ne un truc vestimentar.
Stay out from the crowd! Încearcă să nu copiezi uniformele urbane pe care le vezi la toţi tinerii “cool”, pe stradă. Ele sunt la fel de proaste ca şi muzica din Costineşti.
Fii original, alege piese clasice, de bună calitate şi joacă-te cu accesoriile!

Check out his blog Mauvert homme

1 comment:

  1. Ii urmaresc de ceva vreme, sunt doi oameni super! Imi plac stilurile lor. Super interviul :D

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)