Monday 28 March 2011

Unveiled - Pledoarie pentru un targ de moda

Nu cred ca poti spune ca ai vazut cu adevarat Bucurestiul pana nu ai ajuns pe celebra strada cu rezonanta sonora, Matasari, iar ce ocazie mai buna decat un targ de moda sa te aduca pe aceasta strada, intr-o casa veche atent decorata de echipa Val decor. Targul Unveiled se afla la cea de-a doua editie si a reunit in acest weekend tineri designeri din Bucuresti si in special din Cluj care si-au expus creatiile foarte originale, la multe dintre care am putut remarca preturile accesibile.
Am putut admira creatiile lui Carmen Chereches, Diana Flore, Florina Farcas, Raluca Popa, Sergiu Chihaia, Alina Ene, Alexandra Ivascu, Ionut Alexandru Botez, Andreea Alina Popescu, Razvan Vasilescu si Florentina Giol si am avut ocazia sa degust din simpaticile cupcakes de la Leeloo's Bakery care sunt la fel de delicioase precum si arata. Targul a fost impartit in doua incaperi si un hol in care designerii si-au expus creatiile.

Iata cateva imigini de la targ, in care puteti descoperi si unele dintre cele mai creative item-uri care mi-au atras atentia.

Room2: Diana Flore, Florina Farcas, Carmen Chereches, Raluca Popa, Alexandra Ivascu, Andreea Alina Popescu








Room 1: Florentina Giol, Alina Ene, Sergiu Chihaia, Ionut Alexandru Botez





1 comment:

  1. Super super! Am vrut si eu sa vin dar nu am reusit :( Unii dintre ei ii stiu personal, sunt super talentati! :D

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)