Friday 25 February 2011

Inspirational style - Iulia Burtea




Iulia poarta rochie de lînă şi colier cu şuruburi semnate de doi designeri unguri, pantaloni Jill Stuart, jachetă de blană de iepure customizată, cardigan de mătase, botine Chloe, geantă Comptois de Cotonnier.



1. Care este stilul tau vestimentar?


Cred că mă îmbrac într-un stil neuniform, filiform, zgrunţuros:). De cele mai multe ori nu îmi ignor dispoziţia de moment, intuiţia, mofturile. Spre ruşinea mea, cîteodată mă preocupă prea mult să evit ce place tuturor şi ajung să cad într-o capcană a străduinţelor evidente. Iar dacă ar fi să aleg preferata mea dintre toate etichetele de stil, aş alege de departe grunge. Îmi menţin această preferinţă de la 13 ani:).

2. Care este piesa ta favorită din garderobă?
Iubesc mult de tot cîteva piese cu care m-am împrietenit în timp: un maiou de mătase de culoarea untului de la Max Mara, sandalele argintii de zi Kors by Michael Kors, sandalele Belinda de la Michael by Michael Kors, jacheta de piele bleumarin pe care am fost foarte, foarte fericita cînd am găsit-o pentru că e super fit. Pandantivul cu forfecuţa însîngerată de la Ann Demeulemeester.

3. Care sunt magazinele tale favorite?
Îmi plac cîteva magazine online, dar sînt deja celebre, nu le mai menţionez, sînt şi super mainstream şi previzibile. Şi îmi place mult selecţia din cîteva magazine straniu decorate din Budapesta, cu piese ale designerilor unguri sau piese vintage: Retrock Deluxe, Mono, Jajcica, Iguana. Iar preferatul meu este Apartment din Berlin.

4. Care sunt tendintele tale preferate din noul sezon SS2011?
M-aţi prins, de obicei sar peste paginile de tendinţe care anunţă deschiderea unui sezon. Nu am idee ce se va purta, dar mie îmi place Margiela, îmi place să nu port jeanşi seara, îmi plac rochiţele mini şi sclipicioase, tot ce e auriu şi platformele 70s.

5. Care crezi ca sunt locurile din Bucuresti unde se intalnesc cele mai fashionable persoane?
Cred că toată lumea cumpără, tîrguieşte, bea şi dansează, merge la teatru şi la film, fiecare în locurile preferate sau pe unde apucă, dar cred că nimeni nu ratează McDonald‘s:)

6. Spune-ne un truc vestimentar.
Picioarele goale cu botine sînt foarte sexy, la fel şi să purtăm rochiţele şi topurile skinny fară sutien.


Descopera-i blogul personal aici


Photo by Cristian Radu

4 comments:

  1. i already follow her and i think she is amazing

    ReplyDelete
  2. Love her style and her outfit here. Can't believe she's Romanian, she looks like an international top model.

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)