Sunday 19 September 2010

Press - We made it in JOY magazine

Editia din aceasta luna a revistei Joy cuprinde un reportaj care prezinta 27 de bloguri preferate de redactia Joy si de useri, imapartite pe categorii. Ne bucuram foarte mult ca am fost alese pentru rubrica Moda&beauty si multumim redactiei Joy pentru prezentare blogului.






Alaturi de noi la aceasta rubrica au aparut:
Pret a proster
Anda Zelenca
Living or not
Stil in Berlin

De asemenea multumim Andei si Cameliei ca au postat despre aceasta prezentare din Joy.


Speram sa crestem din ce in ce mai mult, incet incet, pana atunci ganditi-va bine cu ce va imbracati ca suntem cu ochii pe voi:)

6 comments:

  1. Eu de cand v-am descoperit blogul sunt fascinata. Deci nu ma mir ca ati aparut si in revista. Felicitari din partea mea!:*

    ReplyDelete
  2. Ne bucuram ca v-a placut prezentarea noastra. Echipa JOY

    ReplyDelete
  3. Bravo! Asta chiar e o realizare :D

    ReplyDelete
  4. felicitari!nu sunt de mult pruntre bloguri ,iar azi am descoperit acest blog minunat! kisses

    http://manuellal.blogspot.com

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)