Saturday 25 September 2010

Inspirational style - Alexandra


1. Care este stilul tau vestimentar?
Stilul meu este o combinatie intre lookul efortless si boho-chic. Imi plac foarte mult tricourile basic cu blugi rupti si cizme Minnetonka sau o pereche de colanti cu niste balerini si cu un maieu mai lung. Ador combinatiile dintre auriu/argintiu si negru si tricourile in dungi. Totul depinde in starea in care ma aflu. Pot sa ma imbrac sport ( ador Nike dunks purtati cu o pereche de colanti sau pantaloni de trening slim), pot fi mai sofisticata sau pot sa adop un stil boem.

2. Care este piesa ta favorita din garderoba?

O pereche de pantofi barbatesti ( genul Oxford )

3. Spune- mi un truc vestimentar

Evita glitter stuff. Pot transforma intregul tau look intr-un kitch.

4. Predictii pentru noul sezon

Multa lume va fi cuprinsa de fenomenul eco si in moda.


To see more of her outfits check out Alexandra's blog here.

2 comments:

  1. Imi place f.mult stilul Alexandrei, foarte fresh si clean!..si voi faceti o treaba grozava cu blogul acesta!

    Tocmai am dat drumul si eu la un blog despre stilul meu de zi cu zi. Check it out daca aveti timp: http://boheme-fille.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sunt de acord cu efortless

    ReplyDelete

 
Countomat website statistics and webcounter (Statistik and Logfileanalyse, Statystyk, Statistici, Statistique)